Min gave til Bonden; Førstehjelpskrin til bonde som multidater – Jakten på kjærligheten

 

 

Hva gir man i gave til en man ikke kjenner?

Det er jo absolutt ikke et krav å ha med seg en gave til bonden. Og hver og en av frierne gjør jo det som passer dem best. Det er kanskje ikke like naturlig for alle, å ha med seg en gave til noen man ikke kjenner. For det er jo ikke enkelt å skulle finne på noe å gi, når mottakeren er helt fremmed? Det blir jo litt som å famle i blinde.

I hodet mitt tok jeg hele runden med gave ideer. Sjokolade, hjemmebakt brød, en god vin… kanskje bare en blomst? Eller blir det litt rart? En kaffekopp da kanskje. Med en hyggelig hilsen og kanskje noe godt oppi?

 

Tenkte på hvordan han hadde det nå?

Midt oppi dette tenkte jeg en del på hvordan han hadde det nå. Jeg var jo så spent, og både gruet og gledet meg, til å være med på dette sirkuset av et eventyr. Og så slo det meg at når jeg har det såpass heftig, hvor stresset må ikke han være da? Han er jo den som har er verten i alt dette, som har valgt oss, og åpner både hjertedøra og døra til gård og grunn for oss. Og dette er han villig til å gjøre på Tv. Han må jo virkelig kjenne på både forventning og ubehag.

 

Førstehjelpsskrin med noe rart, spennende og godt 

Det er jo ikke bare, bare å få 8 friere dumpende ned i fanget på en gang. Jenter som sikkert er veldig ulike i personlighet og væremåte, bakgrunn, alder og utseende. Og fra ulike deler av Norge. Da kan det jo kanskje være en ide, å ha et lite førstehjelpsskrin med ulike hjelpemidler, hvis det skulle knipe litt på date? Deilig sjokolade for energi og pur glede, kanskje løse opp nerver med en liten knert, litt sjampis og kanskje noen ørepropper hvis han skulle trenge litt stillhet og ro?

 

Vise at jeg har humor

Samtidig tenkte jeg at dette kan jo være en fin måte å vise at jeg har humor. I brevet, som du kan lese HER nevnte jeg at humor er viktig for meg. Og kanskje gaven kunne gjøre speed daten litt lettere? At den ville løsne litt på stemningen ved å invitere til å le og tulle litt?

 

Nervøst – dette kan slå helt feil

Jeg tenkte jo også over at dette kunne slå helt feil ved. Kanskje han absolutt ikke synes dette er morsomt. Hans humor kan jo være helt annerledes enn min. Men det er jo nettopp slike ting vi skal lære om hverandre, er det ikke? Og jeg kan jo ikke gjøre annet enn å bjuda på av meg selv og den jeg er.

Hvordan Stefan reagerte på gaven kan du lese om her: Jakten på kjærligheten – bonden fikk en uggen følelse etter min speed date

Og her kan du lese om speed daten, del 1 og 2: Speed daten hvor alt gikk galt – Del 1

Speed daten hvor alt gikk galt – Del 2

Her er jeg på FACEBOOK og INSTAGRAM

2 kommentarer
      1. Du er go da😍 Det er så fint at du sender kommentarer. Tusen takk🙏 Så gøy at du synes det. Jeg var jo lenge veldig usikker på dette. Og, fordi alt var hemmelig, så hadde jeg ingen å snakke med om dette. Tror det var mye derfor jeg ble så usikker på en måte. Det er noe med å få litt back up fra venninner eller andre som er nær. Noen som sier hva de tenker. Få innspill på om dette er helt ute eller kreativt og morsomt. Derfor extra hyggelig at du synes dette var gøy😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg