Dypdykk til inspirasjon for deg

Reklame for Fitliving: treningsbuksen jeg har på meg er fra dem

Go lørdag alle sammen

Helgen pleier jeg å bruke til å gå litt dypere ned i min personlige overgangsalder historie.

Mitt håp og mitt ønsker er at du skal bli bedre kjent med meg, føle deg trygg på at jeg kan litt om overgangsalder fordi jeg har vært der selv, at jeg vet hva du går igjennom. Jeg forstår hvor tøft du har det. Og jeg har løsninger som kan fungere for deg også. Små justeringer i livsstil, kosthold og trening.

Drømmen er også at jeg kan inspirere og motivere deg. Derfor deler jeg også litt tanker og funderinger fra ulike aspekter ved livet.

Det er også viktig, synes jeg, at noen tør å åpne seg opp om hvordan overgangsalderen kan utarte seg og oppleves. Det er ikke så mange som snakker om dette høyt og tydelig. Og det er noe jeg har savnet lenge og mye.

For meg ble det en tøff erfaring å komme i klimakteriet. Det var så mye mer enn bare ett par hetetokter eller to, litt vektoppgang eller å miste menstruasjonen. Og det var jeg uforberedt på.

Ingen hadde fortalt meg om hva hormonforandringer i kroppen kan gjøre med meg følelsesmessig og med min psykiske helse.

Jeg ble ikke bare litt lei meg. Eller hadde litt svingende humør. Det svingete veldig. Fra den dypeste kjeller, til hoppende glede og noen ganger i vater midt på humør gradestokken.

Men jeg ble også deprimert. Jeg tror at depresjonen ble utløst av overgangsalderen. Med hormonforandringene skjedde det så mye med meg, både på utsiden og innsiden, at jeg til slutt ikke orket mer. Kroppen og hodet mitt orket ikke mer.

Jeg tror at jeg kunne ha taklet overgangsaldereren på en helt annen måte fra begynnelsen av, hvis jeg hadde vist litt mer om hva jeg kunne vente meg. Men det er veldig lite dypere informasjon å finne.

Derfor velger jeg å dele min historie, hvordan jeg har opplevd klimakteriet, hva jeg gjorde for å få det bedre og enkle tips og råd.

Drømmen min er at samfunnet snakker mer om og mer åpent om overgangsalderen. Vi må snakke om alt fra svetting og tissing til depresjon og sex.

Hver dag leter jeg etter informasjon som jeg kan dele med deg. Nyere forskning. Hva finnes av nye produkter på markedet som kan hjelpe? Hva skjer i andre land på dette området?

Dette er spennende og interessant. Tenk at en liten forskyvning i hormonbalansen i kroppen kan gi plager? Og noen ganger veldig store plager. Det sier litt om hvor finjustert kroppen vår er. Og det er jo et under i seg selv.

Fitliving har mange utrolig fine treningsbukser. Jeg er superfornøyd med mine. Stoffet er litt tykt og elastisiteten er veldig bra. Buksene er litt høye på livet, og det liker jeg, så ikke magen blir hengende over linningen. Kort sagt så holder den inn det som jeg vil holde inne. Og den sitter som støpt gjennom treningsøkten min.

Ved å bruke denne linken får du min rabattkode. Den gir deg 20% avslag på allerede nedsatte varer. Supertilbud kun til deg. Løp og kjøp

RABATTKODE: https://ndt5.net/c/?si=14238&li=1613392&wi=335208&ws=

Her er jeg på FACEBOOK og INSTAGRAM På Snapchat: lykkeligdep

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg