Jeg tok grundig feil

Og det er jeg så glad og takknemlig for.

Det har vært litt stille fra min kant i det siste. En dag vil jeg fortelle deg hvorfor, hva jeg har gjort, og hvorfor det var viktig for meg.

Det var med en liten klump i magen jeg dro av gårde. For jeg visste at jeg måtte ta en pause fra både blogg og sosiale medier. Og det hadde jeg ikke lyst til. Det er så fint å jobbe med dette. En glede hver eneste dag. Ikke minst fordi, jeg har blitt kjent med så mange fantastisk fine folk i mine sosiale kanaler.

Jeg kjente på at jeg ble litt lei meg, for jeg tenkte at når jeg blir stille nå, vil de sikkert glemme meg. Min tanke var at sosiale medier er en litt kald måte å samhandle på. At du må være tilstede, og være aktiv hver dag, for å kunne opprettholde kontakt og vennskap.

Og det er her jeg tok feil. Tusen, tusen takk til deg som sendte meg DM på Instagram, Facebook og på Snapchat. Du viste meg omsorg og at jeg var savnet. Det varmet og gjorde meg så glad. Det mest utrolige er at det var så mange som gjorde det.

Dette lærte meg at, dette er en arena for å bygge gode relasjoner. At mennesker jeg har kontakt med i sosiale kanaler også bryr seg. Så fantastisk.

Hva tenker du om dette? Har du tenkt som meg? At dette er en kald arena? Har du opplevd å bli savnet av folk du bare har en relasjon med på nettet?

Her er jeg på FACEBOOK og INSTAGRAM På Snapchat: lykkeligdep

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg