Lykkelig kropp

Skreddersydd trening for jentekroppen

Er kroppen din et godt sted å være?

Akkurat nå jobber jeg med å videreutvikle mitt treningskonsept «Skreddersydd trening for kvinnekroppen». Ønsket mitt er å lage et helhetlig treningsopplegg for deg, som ikke bare gir deg fysisk trening, men også tar hensyn til hvordan kropp, hodet og følelser henger sammen og utfyller hverandre.

Øvelsene og treningsprogrammer er plukket ut, og satt sammen ut i fra, hvilke vondter og slitasjer vi jenter blir utsatt for i løpet av livet.

Vi trener opp en Deprimert Vagina til hun blir en Lykkelig Vagina.

Vi trener bort vondter i nakke, skuldre og rygg.

Sammen får vi en sterk og utholdende kjernemuskulatur, og en oppstrammet muskulatur over hele kroppen.

Kondisjon og utholdenhet vil jeg også coache deg til å forbedre. Alt vil foregå via den lukkede gruppen Lykkelig Kropp på Facebook.

På min Facebook side, Lykkelig Deprimert, finner du noen små videoer med øvelser, som gir deg en bitte, liten smakebit på noe av treningen jeg vil tilby.

Jeg vil gjerne invitere deg til å reservere din plass i den lukkede gruppen allerede nå. I første omgang ønsker jeg ikke å ta inn altfor mange. Det er fordi jeg vil ha mulighet for å kunne veilede deg så godt som mulig. Så det lønner seg å sikre seg en plass i dag.

Det gjør du ved å sende en mail til [email protected] Når du har gjort det, vil du få en bekreftelse på din plass, samt mer informasjon om opplegget fra meg.

Her er jeg på FACEBOOK og INSTAGRAM På Snapchat: lykkeligdep

4 kommentarer
    1. Jeg ønsker å være med ,dette er noe vi trenger .Trenger en skikkelig gjennomgang på nakke rygg og korsryggen 👍👍😊

      1. Fantastisk💕 Så gøy at du vi bli med. Du er hjertelig velkommen. Først må du følge siden min på Facebook, Lykkelig Deprimert, og så ber du om å få bli med i gruppen Lykkelig Kropp💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg