OL Floka og annet rart du ikke visste om meg

IMG_4921.jpg

Her er noen fakta om meg som kanskje vil gjøre deg litt bedre kjent med meg?

Under OL på Lillehammer i 1994, var jeg med som tekstforfatter og sanger på låta “OL floka” og som korist på CD´en “Seier´n er vår”

Jeg leser mye, elsker å skrive selv, og liker å uttrykke meg kreativt

I 1979/80 bodde jeg på Gran Canaria, i Tauro, i ett og et halvt år

Jeg er utdannet treningsinstruktør og har jobbet som PT, treningsveileder og gruppetreningsinstruktør i til sammen 25 år. Jeg har også eid og drevet eget treningsstudio, hvor jeg tilbød skreddersydd trening for jenter

Drømmen er å eie leilighet både i Norge og ett eller annet varmt sted. Bali eller Gran Canaria kanskje?

Jeg beundrer mennesker som skaper en verdi ut av tunge tider, vanskelig opplevelser eller hat og motstand. Jeg tenker ikke da bare på kroner og ører, men mer den verdien deres erfaring er for andre. Den innsikten, forståelsen og inspirasjonen de kan gi, har uendelig verdi for de som kanskje trenger den støtten

Jeg elsker å reise. Oppleve andre kulturer, møte mennesker, suge inn nye inntrykk med alle sanser. En litt annerledes reise jeg kan nevne, var de 8 ukene jeg loffet rundt på Cuba.

Hvis jeg kunne få en superkraft, ville min være å røre ved andre menneskers hjerte

Jeg har ingen tålmodighet med janteloven, urettferdighet, diskriminering, undertrykkelse, hovmod eller noen form for vold

Drivkraften min er å alltid bruke erfaringer til å bygge styrke. Både hos meg selv og hos andre. Jeg tror på at livets opp og nedturer, gjør meg til et bedre menneske for andre, og jeg er romantisk nok til å håpe at kjærligheten vinner til slutt.

Her er jeg på FACEBOOK og INSTAGRAM På Snapchat: lykkeligdep

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg