Overgangsalderen er som å leve i vertigo

Kjenner du deg igjen? Overgangsalderen føles som å leve i vertigo.

Alt er snudd opp ned om dagen. Og jeg sliter med å finne ro og balanse når jeg tvinges til å se meg selv fra en fremmed vinkel. Og jo mer jeg prøver å rette meg opp, jo verre blir det å gjenvinne kontroll over egen kropp.

Dette vil jeg klare på strak arm. Alle kvinner før meg har jo gått gjennom dette, og ingen har ymtet om at det kunne være sånn?

Jeg vil også stå rakrygget, og med full kontroll, på hodet. Og herfra bare være et vitne til at hele min lille verden er snudd opp ned.

Kjenner du deg igjen?

3 kommentarer
      1. Hei:) Det er litt fint å høre at du kjenenr deg igjen. Da er jeg ikke alene i alt dette. Har det gått helt over for deg? Da er du heldig. For meg går det jo litt opp og ned, men det er stort sett med meg hver dag enn så lenge. Ønsker deg en herlig helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg